🇬🇷🇳🇱Dag 44: Corfu - Katwijk

12 oktober 2022 - Katwijk aan Zee, Nederland

De laatste dag alweer. Vroeg uit de veren op deze reisdag. De Albanese buurman van Henk de Fietsenman heeft een pick-up truck en brengt mij naar het vliegveld van Corfu.

Dat is kleinschalig, en alles verloopt soepeltjes, zonder grote rijen. Met de mevrouw van odd-sized luggage moet ik mee naar de kelder, waar de fietsdoos door de scanner gaat. Blij dat ik dat ding kwijt ben, nu maar hopen dat hij in Amsterdam weer tevoorschijn komt…

De vlucht vertrekt precies op tijd en loopt verder geen vertraging op. Na drie kwartier wachten op Schiphol komt tot mijn opluchting de fietsdoos van de band rollen en krijgen we hem zelfs in onze Peugeot 208 gepropt.

Na meer dan 1.800 km fietsen en ruim 18.000 hoogtemeters is het fijn om weer thuis te zijn en de boerenkool met worst smaakt prima !

1. Wim Bergman:
    12 oktober 2022
    Met veel plezier jouw fietsavontuur gevolgd! Petje af voor je doorzettingsvermogen. Uiteindelijk begin jij ook een man op leeftijd te worden. 1800 km fietsen en dan al die hoogmeters zonder ondersteuning is een prachtige prestatie. Dat zie ik broertje Arjen nog niet doen. Chapeau!
  2. Willem de Mol:
    Dankjewel voor het meeleven en het herinneren dat ik ook al bijna 60 ben….😀
    Ik ben een kilo of 6 kwijtgeraakt, dus dat zou idd ook wel wat zijn voor je broertje😜
  3. Erik:
    12 oktober 2022
    Welkom in Nederland. Het was behalve leerzaam erg leuk om je te ontmoeten en te volgen. Chapeau!
  4. Willem de Mol:
    12 oktober 2022
    Eensgelijks en het moet een fijn gevoel voor je zijn dat zoveel mensen plezier beleven aan je boekje en route !
  5. Herman Groenewegen:
    12 oktober 2022
    Willem welkom thuis en zeer bedankt voor het delen van 44 dagen avontuur, afzien, hoogtemeters en niet te vergeten de rode draad: jouw aluminium vriend, die jou al die tijd als een pasha heeft gediend.
  6. Willem de Mol:
    12 oktober 2022
    Bedankt voor het meeleven en idd een onverwoestbare fiets die veel heeft moeten doorstaan !
  7. Fietskriebels:
    13 oktober 2022
    Mooie reis en prachtige verhalen! Ik hoop je weer eens te spreken over al je fietsreizen voor de fietsvakantie podcast. Groetjes Henrik
  8. Willem de Mol:
    Gaan we zeker doen ! Groeten Willem
  9. Elly:
    13 oktober 2022
    Dank voor al je reisverhalen. Hoop dat je je weer gauw thuis voelt in Kattek. Groetjes uit het Leidse.
  10. Willem de Mol:
    13 oktober 2022
    Graag gedaan. Mooi dat er meegeleefd wordt met mij. Thuis in Kattuk is ook fijn !
  11. Marjan:
    13 oktober 2022
    Genoten van je leuke stukjes en mooie foto's..petje af!
  12. Willem de Mol:
    13 oktober 2022
    Het is altijd leuk om te horen dat de stukjes gewaardeerd worden !
  13. Rienke:
    13 oktober 2022
    Dag Willem. Ik heb met veel belangstelling je blog gelezen. Dank voor het delen van je ervaringen. Mijn man en ik willen volgend voorjaar deze Balkanroute van zuid naar noord gaan fietsen. We hebben zo alvast een voorproefje!
  14. Willem de Mol:
    14 oktober 2022
    Beste Rienke, leuk dat je hebt meegelezen en dat jullie de route ook gaan fietsen. Het is een interessante en mooie, maar soms zware (hoogtemeters) tocht.
    Groeten
    Willem