🇲🇪🇦🇱Dag 30: Bar - Shkoder

28 september 2022 - Shkodër, Albanië

KM 51/1.371 - HM 321/14.195

Ziek, zwak en misselijk, daar komt mijn toestand op neer tijdens de fietstocht van gisteren. Ik was zelfs niet meer in staat om na aankomst mijn verslagje te maken.
De misselijkheid is inmiddels overgegaan in diarree, wat niet echt handig en aangenaam is als je op de fiets onderweg bent. Mijn geluk was dat het een relatieve vlakke etappe was, maar de heuveltjes die ik moet bedwingen, kosten mij ongelofelijk veel moeite, ook al omdat ik geen voedsel binnenhoud, behoudens drink-yoghurt. Ik heb echter niet zoveel andere opties dan gewoon doorfietsen.

Na de Albanese grens wordt alles armoediger, maar gelukkig ook helemaal vlak en bereik ik uitgeput mijn hotel. Ik ben met wielerkleding aan eerst een paar uur gaan liggen en daarna na een hete douche definitief gaan slapen.

1. Erik:
    29 september 2022
    Ik had gisteren opeens diarree naeenavondheftigebuikkrampen. Wellicht een restantje Montenegro? Ik ben daar echt over mijn grenzen gegaan.
  2. Willem de Mol:
    29 september 2022
    Ik heb het dus ook in Montenegro opgelopen, terwijl ik dacht dat het voedsel en water daar veilig was.
    Ik hoop dat je er sneller af bent dan ik.
    Beterschap !
  3. Herman Groenewegen:
    29 september 2022
    Er zal toch niks met Willem aan de hand zijn dacht ik gisterenavond nog toen jouw verslag uitbleef. Dus toch.. da's mooi shit man. Beterschap en niks gaan overdrijven om je te bewijzen. Groeten ook van je-zus
  4. Willem de Mol:
    29 september 2022
    Ja, het is idd shit. Maar ja dit soort dingen hoort ook bij extreem reizen. Ik vermoed dat ik wat meer vatbaar ben door eerder geleverde inspanningen
    Groeten aan AM
  5. Marjan:
    29 september 2022
    Kijk uit met middelen die diarree stoppen..als het voedselvergiftiging is moet het eruit😱
    Wij hebben hier ervaring mee...
    Hopelijk weer snel opgeknapt....!!
  6. Willem de Mol:
    29 september 2022
    Gisteren immodium, dat hielp niet. Vandaag Tasectan, dan stopt niet maar werkt op de darmwand (hoop ik)…
  7. Erik:
    29 september 2022
    Kun je me mailen, Willem? Ik heb wel wat overwegingen.
  8. Willem de Mol:
    29 september 2022
    Ik heb je een mail gestuurd